مجری ، مشاور و متخصص پوشش های صنعتی ، حفاظتی و ضدخوردگی

متخصص پوشش های تفلون صنعتی PTFE و پوشش های نچسب

پوشش سرامیک پلیمر بر روی غلطک ها و رولر ها
iransite iransite
/ دسته ها: اطلاعات فنی

پوشش سرامیک پلیمر بر روی غلطک ها و رولر ها

اطلاعات  فنی و دلایل کاربرد پوشش تفلون صنعتی  ( PTFE ) و  پوشش سرامیک پلیمر بر روی غلطک ها  و  رولر ها مشکل بزرگ بسیاری از غلطک ها و رولرهای مورد استفاده در صنایع  چاپ ، چسب ، چوب ، چرم مصنوعی ، نساجی و ...  چسبیدن مواد ، رزین ، چسب و یا محصول به سطح  غلطک می‌باشد که این امر باعث بروز مشکلات فراوانی در فرآیند تولید و همچنین باعث ایجاد عیب در محصول و یا گاهی بر روی سطح  غلطک نیز میگردد. 

اعمال پوشش تفلون صنعتی ( PTFE )  و پوشش سرامیک پلیمر ( Ceramic polymer ) بر روی سطح غلطک ها و رولرها باعث نچسب شدن سطح آنها میشود و به عبارتی دیگر هیچ گونه مواد ، رزین و یا چسبی به سطح  پوشش مذکور  به هیچ عنوان  نمی‌چسبد . 

اعمال پوشش مذکور بر روی سطح  غلطک باعث  نچسب شدن سطح انها و کاهش ضریب اصطکاک سطح غلطک شده که این امر باعث افزایش سرعت تولید ، افزایش راندمان کار، افزایش عمر غلطک و همچنین باعث بهبود کیفیت محصول می‌گردد . شایان ذکر میباشد که تحمل حرارتی پوشش مذکور تا دمای  400 درجه سانتیگراد می‌باشد.


 اعمال پوششهای مذکور بر روی سطح غلطک ها امروزه در دنیا بسیار مرسوم می باشد و انحصاری برای اولین بار در ایران توسط این مجموعه اعمال شده  و کیفیت و عملکرد پوشش اعمالی گارانتی و ضمانت  میگردد .

Print
0 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

فایل ها برای دانلود

انتخابگر پوسته

آدرس کارخانه

تهران ، بزرگراه امام رضا ، شریف آباد ، شهرک صنعتی عباس‌آباد ، خیابان یازدهم ، پلاک 752

تلفن های تماس:

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما