مجری ، مشاور و متخصص پوشش های صنعتی ، حفاظتی و ضدخوردگی

متخصص پوشش های تفلون صنعتی PTFE و پوشش های نچسب

پوشش سرامیک پلیمر بر روی غلطک ها و رولر ها

اطلاعات  فنی و دلایل کاربرد پوشش تفلون صنعتی  ( PTFE ) و  پوشش سرامیک پلیمر بر روی غلطک ها  و  رولر ها مشکل بزرگ بسیاری از غلطک ها و رولرهای مورد استفاده در صنایع  چاپ ، چسب ، چوب ، چرم مصنوعی ، نساجی و ...  چسبیدن مواد ، رزین ، چسب و یا محصول به سطح  غلطک می‌باشد که این امر باعث بروز مشکلات فراوانی در فرآیند تولید و همچنین باعث ایجاد عیب در محصول و یا گاهی بر روی سطح  غلطک نیز میگردد. 

اعمال پوشش تفلون صنعتی ( PTFE )  و پوشش سرامیک پلیمر ( Ceramic polymer ) بر روی سطح غلطک ها و رولرها باعث نچسب شدن سطح آنها میشود و به عبارتی دیگر هیچ گونه مواد ، رزین و یا چسبی به سطح  پوشش مذکور  به هیچ عنوان  نمی‌چسبد . 

اعمال پوشش مذکور بر روی سطح  غلطک باعث  نچسب شدن سطح انها و کاهش ضریب اصطکاک سطح غلطک شده که این امر باعث افزایش سرعت تولید ، افزایش راندمان کار، افزایش عمر غلطک و همچنین باعث بهبود کیفیت محصول می‌گردد . شایان ذکر میباشد که تحمل حرارتی پوشش مذکور تا دمای  400 درجه سانتیگراد می‌باشد.


 اعمال پوششهای مذکور بر روی سطح غلطک ها امروزه در دنیا بسیار مرسوم می باشد و انحصاری برای اولین بار در ایران توسط این مجموعه اعمال شده  و کیفیت و عملکرد پوشش اعمالی گارانتی و ضمانت  میگردد .


فایل ها برای دانلود

مطلب قبلی مطلب قبلی اطلاعات فنی فک های پوشش دوخت
مطلب بعدی برخی خواص پوششهای تفلون صنعتی برخی خواص پوششهای تفلون صنعتی

انتخابگر پوسته

آدرس کارخانه

تهران ، بزرگراه امام رضا ، شریف آباد ، شهرک صنعتی عباس‌آباد ، خیابان یازدهم ، پلاک 752

تلفن های تماس:

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما