مجری ، مشاور و متخصص پوشش های صنعتی ، حفاظتی و ضدخوردگی

متخصص پوشش های تفلون صنعتی PTFE و پوشش های نچسب

مجری پوشش صنعتی

نوین پوشش صنعتی

نویسنده: iransite iransite/دوشنبه, 22 اردیبهشت,1399/دسته ها: مقالات

رتبه بندی این مطلب:
5.0


مجری پوشش صنعتی از مهم ترین بخش های صنایع مختلف میباشد که امروزه در بیشتر صنعت های شیمیایی و رنگ ریزی استفاده میشود. پرکاربردترین نوع پوشش های صنعتی، پوشش ضد حریق است که بر روی ساختمان و سازه، از فروپاشی آن در اثر افزایش دما جلوگیری می‌کند. پوشش ضد حریق زمان کافی برای فرار و رهایی از آتش و حریق و همچنین ارائه خدمات آتش نشانی را فراهم می کند. مجری پوشش صنعتی برای حفاظت انواع سازه‌ فلزی و بتنی طراحی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از پوشش‌های ضد حریق دمای اجزای اساسی سازه، در یک بازه زمانی مشخصی کنترل شده و به سطح دمایی که باعث کاهش مقاومت و ریزش فولاد یا از دست رفتن ساختار بتن و در نهایت تخریب، نمی‌رسد. در مواقع حریق، سیستم فعال و غیر فعال  مجری پوشش صنعتی می‌توانند مکمل یکدیگر ‌باشند.

Image


 در مجموع مجری پوشش صنعتی بر روی سازه ها به منظور پیشگیری از تخریب آنها در آتش‌سوزی و به دست آوردن زمان ارائه خدمات آتش‌نشانی طراحی و مورد استفاده قرار می‌گیرند. مجری پوشش صنعتی  در بخش پوشش های ضد حریق و مدت زمان حفاظت از سازه در برابر حریق به نوع سازه (بتنی یا فولادی)، شکل و فرم سازه، نوع‌کاربری سازه، میزان مواد قابل اشتغال در ساختمان، نوع حریق احتمالی، فاصله ساختمان از ایستگاه آتش‌نشانی، افراد در حال کار و ساکن در محل و نیز زمان وقوع حریق بستگی دارد. طرح و بررسی مجری پوشش صنعتی  در ارتباط با پوشش ضد حریق نیاز به شناخت دقیق آتش و عملکرد آن بر روی سازه‌ها می‌باشد. به صورت ساده می‌توان گفت که پوشش ضد حریق به پوششی اطلاق می‌شود که بتواند به میزان قابل توجهی مقاومت سازه را در برابر حریق بالا ببرد. پوشش های ضدحریق در نقش مجری پوشش صنعتی بعنوان یکی از مهمترین اجزاء سیستم محافظت غیرعامل محسوب می‌شود. به کارگیری یک پوشش ضد حریق موثر تضمین می‌کند که دمای اجزای سازه‌ به حدی نخواهد رسید که سازه دچار فروپاشی شود. این موضوع در سازه های صنعتی و ساختمان های مهم و با اهمیت زیاد نظیر بیمارستان، موزه‌، مراکز با تجمع زیاد و غیره از اهمیت بالایی برخودار است که در صورت بروز آتش سوزی احتمالی پوشش ضد حریق می‌تواند از ورود آسیب های جدی و یا از بین رفتن تعادل سازه و در نتیجه مشکلات ناشی از آن جلوگیری نماید. 

 

نوین پوشش


نوین پوشش نام برند قدیمی پوشش های صنعتی قازاریان میباشد که در مدت زمان بالایی با این برند در بازار مربوطه فعالیت داشته است. نوین پوشش یکی از بهترین و با سابقه ترین شرکت های صنعتی در این زمینه میباشد که افتخار همکاری با اکثر برند های معروف و بزرگ همکاری داشته. خدمات نوین پوشش در زمینه اجرای انواع پوشش های تفلون صنعتی PTFE ، پوشش های نچسب Nonstick coating و پوشش های سرامیکی Ceramic coating بر روی انواع قطعات ، تجهیزات ، اتصالات ، پیچ و مهره ، پمپ ها ، غلطکها و انواع قالبهای صنعتی، اجرای انواع پوشش های صنعتی ، حفاظتی و ضد خوردگی بر روی انواع قطعات و تجهیزات صنعتی و بسیاری از خدمات دیگر در بخش های مختلف پوششی را شامل میشود.
 

Print

تعداد نمایش ها (0)/نظرات (0)

انتخابگر پوسته

آدرس کارخانه

تهران ، بزرگراه امام رضا ، شریف آباد ، شهرک صنعتی عباس‌آباد ، خیابان یازدهم ، پلاک 752

تلفن های تماس:

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما